לוי המנעולן שירותי פריצה ומנעולנות נייד

פורץ מנעולים

פורץ מנעולים

נתקעתם בתוך הבית? המפתח נשבר בתוך המנעול? איבדתם את המפתחות? אתם זקוקים לפורץ מנעולים בבאר שבע מיומן שיוכל לחלץ אתכם מהצרה. 

פורץ מנעולים  מיומן צריך לדעת להתמודד עם כל סוג של מנעול ובריח, לזהות את הבעיה ולהבין כיצד ניתן להתמודד עימה בצורה הפשוטה והטובה ביותר על מנת לא ליצור נזק בלתי הפיך. פריצת מנעולים מקצועית צריכה להתבצע בצורה נקיה ומהירה תוך מחשבה על שמירת יכולות המנעול או הצילינדר לשימוש מתמשך ובכל לחסוך ללקוח את עלויות הרכישה וההתקנה של מנעול חדש. עם זאת, ישנם מקרים מסויימים שבהם יש צורך בקידוח המנעול על מנת לבצע את הפריצה. במקרים כאלה פורץ מנעולים מיומן יעשה כמיטב יכולתו כדי לגרום לנזק המזערי ביותר למנעול וסביבתו.

האם ניתן לפרוץ לכל מנעול?

בפירוש כן! ישנם מנעולים שזמן הפריצה שלהם קצר כגון מנעולים סטנדרטים שאותם ניתן לפרוץ בצורה שקטה וללא סימנים על ידי כלי פריצה מקצועיים. מנעולים מתקדמים בעלי מנגוני נעילה מתוחכמים כמו בכספות למשל, ניתן לפרוץ אך הדבר לוקח יותר זמן ממנעול רגיל והפריצה בדרך כלל רועשת יותר ונעשית באמצעות כלים כבדים יותר מאשר מנעולים סטנדרטים.

כיצד לבחור פורץ מנעולים?

פורץ מנעולים  חייב להיות מיומן ואמין כיוון שהוא עוסק בצורה ישירה במנגוני האבטחה והבטחון הפרטיים שלכם! להלן מס' נקודות חשובות שאתם חייבים לבדוק לפני שאתם מזמינים פורץ מנעולים:

  • בדקו את אמינותו באינטרנט; האם יש לגביו תלונות או לקוחות לא מרוצים? כאשר מזמינים בעל מקצוע  תמיד כדאי לקבל המלצות ממכרים קרובים.
  • לרוב, תעודות מנעולן מוסמך אינם מצביעות על כך שהמנעולן מקצועי, יתכן ורק סיים את הקורס וזאת העבודה הראשונה שלו. לפני שאתם מזמינים פורץ או תשאלו אותו לגביי הנסיון שלו.
  • בדוק האם למנעולן או לפורץ המנעולים יש מיקום פיזי כמו חנות או נקודת שירות. מנעולנים שעומצעות רכב ופרסום באינטרנט ובעיתונים הם בעלי אמינות נמוכה יותר מאשר מנעולנים שמנהלים חנות או מוקד פיזי במשך תקופה ארוכה.
  • אחריות, אחריות, אחריות. בדקו האם המנעולן מספק אחריות מלאה על העבודה ומה התהליך במקרה של תקלה? האחריות המינימלית של מנעולן אמורה להיות לפחות שנה מלאה אחת.
  • בדקו האם לפורץ  יש את כל הכלים הדרושים כדי לבצע את הפריצה. שימו לב שכדי לבצע פריצה מקצועית בלבד.

מקצוע פריצת המנעולים הוא תחום רחב מאוד הכולל בתוכו פריצה לדלתות, פרית כספות  ופריצה לרכבים. כל פריצה חייבת להיעשות על ידי פורץ מנעולים מיומן ואמין שעבר הכשרה מתאימה ויש לו את האישורים על כך!

דלת ההבית לא נפתחת וחייבים מנעולן שיציל אתכם?

לוי המנעולן – מנעולן מוסמך יגיע אליכם בלחיצת כפתור!

מספק שירותי פריצה ומנעולנות במקצועיות ובאחריות,
תוך שירות מצוין ומינימום נזק!

חייבים מנעולן שיגיע אליכם במהירות לאזוריכם והסביבה?! לוי המנעולן זו התשובה!

לוי המנעולן מספק שירותי פריצה ומנעולנות לאורך כל שעות היממה 24/7 ,
וזמין להגיע אליכם ולפתור לכם את הבעיה.

כשאתה יוצא לעבודה, או לאסוף את הילדים מהגן. 
כשאתה חוזר מבילוי או שנתקעת מחוץ לבית בלי סיבה.
כשאתה רק רוצה ללכת לישון – אבל הדלת לא ננעלת.
חייג ללוי המנעולן והפיתרון בדרך אליך, במינימום נזק ובמחיר הוגן.

אז הדלת ננעלה ואתם צריכים פתיחת דלת?
זקוקים למנעולן שיפתור לכם את הבעיה?!
אל דאגה – לחיצה על כפתור החיוג ולוי המנעולן בדרך אליך!

לוי המנעולן – מנעולן מוסמך באישור משטרת ישראל

לחצו על כפתור החיוג או חייגו עכשיו: 050-554-6338

לוי המנעולן שירותי פריצת דלתות רכבים ומנעולים מנעולן בחיפה

החלפת מנעולים , מנעולן ,פורץ מנעולים  ,מנעולים , מנעולן לרכב,

החלפת צילינדר,פריצת רכבים ,פריצת כספות  ,מתקן דלתות  ,תיקון דלתות ,

פתיחת דלתות ,פורץ דלתות  ,דלת טרוקה  .מצלמה עינית לדלת ,