Skip to content

תוכן עניינים

מנעולן שירותי פריצה בקריית אתא

מנעולן 24 שעות

   לוי המנעולן לשרותכם 24 שעות

לא קשה לחשוב על מצבים בהם שירותי מנעולן נדרשים, ורצוי שעה אחת קודם. הבעיה היא שיש מצבים הנחשבים למורכבים במיוחד, ומתרחשים דווקא כאשר אנחנו לא מוכנים לכך.

אחד מ”חוקי מרפי” של תחום המנעולנות הוא היתקעות מחוץ לבית או הרכב דווקא בשעות לא שגרתיות, או אפילו אמצע הלילה.

החדשות הטובות הן שיש בנמצא פתרון, ואפילו יעיל במיוחד. לפתרון הזה קוראים מנעולן 24 שעות. ולא תאמינו כמה מנעולנים בישראל אכן עונים על ההגדרה הזו.

שירותי מנעולן 24 שעות

כפי שניתן בוודאי להסיק משמו,לוי המנעולן מנעולן 24 שעות הוא כזה המציע את שירות המהיר ומקצועיות בכל שעות היום והלילה, כמו גם במועדים שאינם שגרתיים (שבתות וחגים, בעיקר).

מנעולן שכזה הוא מנעולן לכל דבר ועניין, כך שסל השירותים שהוא מציע אינו בהכרח חורג מזה של יתר עמיתיו למקצוע: פריצת דלתות בית או רכב, החלפת מנעולים מסוגים שונים כמו פלדלת, רב בריח , דלת חוסם וכיוצא בזה. ההבדל העיקרי הוא, כמובן, סוגיית הזמינות, שבמקרה של מנעולן הפועל 24 שעות ביממה נוטה להיות גבוהה במיוחד, והעובדה שהוא מיועד להעניק מענה למקרי חירום אלה או אחרים.

יחד עם ההגדרה הזו, חשוב לזכור שאותו לוי המנעולן מנעולן 24 שעות הוא עדיין בן אדם, והמענה שהוא מציע אינו תמיד מוחלט.

למרבית המנעולנים המציעים את השירות הזה יש אזורי פעילות מוגדרים, ולא קשה להבין מדוע: אחרי הכול, קשה מאד לצפות שמנעולן המתגורר בחיפה, אם ניקח דוגמא קיצונית במיוחד, יגיע תוך פרק זמן קצר לסייע בפתרון בעיות בתל אביב. חשוב, לכן, לבדוק באילו אזורים בדיוק מציע המנעולן את שירותיו, ולתת עדיפות למנעולנים הפועלים באותו אזור, או אפילו באותה עיר

כמה עולה מנעולן 24 שעות?

לא צריך להיות מומחה לתחום המנעולנות כדי להסיק ששירותים הניתנים מחוץ לשעות הפעילות הסטנדרטיות של המנעולנים יהיו כרוכים בתג מחיר מעט גבוה יותר. ככה זה כמעט בכל תחום אחר המציע את האפשרות הזאת, ובצדק גמור מבחינתם של בעלי המקצוע. במקרה של מנעולנים, הרי שכל בעל מקצוע יכול להחליט על מדיניות שונה ביחס לתעריפים שהוא גובה עבור שירותים בשעות שאינן שגרתיות.

בכל זאת, אם מתבוננים על מחירונים מומלצים בתחום, הזמינים גם ברשת האינטרנט, אפשר להבחין במספר מגמות מעניינות. ראשית, החלוקה בין שירותי ערב לבין שירותי לילה, כאשר שירותי ערב יתחילו לרוב בסביבות השעה 18:00, ויסתיימו ב-23:00 לערך. במצב הזה, תעריף הגבוה בכ-25-50% מהתעריף הקבוע שגובה אותו בעל מקצוע הוא הגיוני בהחלט.

שירותי לילה, מטבע הדברים, מיועדים לשעות מאוחרות עוד יותר: הרגעים בהם חוזרים מבילוי, למשל, ונתקלים בדלת שאינה יכולה להיפתח, או לחילופין אלה המשכימים קום לעבודה מדי יום. שירותי הלילה יתחילו לרוב מהשעה 23:00 בלילה, ויימשכו עד סביבות השעה 7:00 בבוקר, בה מתחיל יום העבודה של לא מעט בעלי מקצוע בישראל. התעריף עבור השעות האלה, באופן לא מפתיע, גבוה יותר מאשר בשעות המוקדמות יותר, והוא נע לרוב בין 50% עד ל-100% מהמחיר שגובה המנעולן עבור אותו שירות ספציפי.

אז מה עושים?

הסוגיות שהובאו כאן יכולות להפוך את שדה המשחק האמור לפשוט הרבה יותר. מה שחשוב להדגיש הוא שניתן, ורבים יגידו שאף מומלץ, לא לחכות למקרי חירום אלה או אחרים.

אפשר בהחלט לנסות לאתר בעלי מקצוע ספציפיים, הפועלים 24 שעות באזור המגורים, ולשמור את המספר שלהם לשעת חירום. כאמור, בעיות במנעול הדלת או להתרחש דווקא שלא מוכנים להן, ובדיקות אלה יאפשרו לכם לשפר את ההיערכות שלכם בעשרות מונים.

ואתם זקוקים למנעולן?
         הדלת לא נפתחת וחייבים מנעולן שיציל אתכם?

לוי המנעולן – מנעולן מוסמך יגיע אליכם בלחיצת כפתור!

מספק שירותי פריצה ומנעולנות במקצועיות ובאחריות,
תוך שירות מצוין ומינימום נזק!

חייבים מנעולן שיגיע אליכם במהירות לאזורכם מנעולן בחיפה והקריות?! לוי המנעולן זו התשובה!

לוי המנעולן – מנעולן מוסמך באישור משטרת ישראל

לחצו על כפתור החיוג או חייגו עכשיו: 050-554-6338  

תגיות לחיפוש

החלפת מנעולים בחיפה , מנעולן בחיפה ,פורץ מנעולים בחיפה ,מנעולים בחיפה , מנעולן לרכב בחיפה ,

החלפת צילינדר בחיפה ,פריצת רכבים בחיפה ,פריצת כספות בחיפה ,מתקן דלתות בחיפה ,תיקון דלתות בחיפה ,

פתיחת דלתות בחיפה ,פורץ דלתות בחיפה ,דלת טרוקה בחיפה .מצלמה עינית לדלת בחיפה ,מנעולן בחיפה נווה שאנן.פריצת דלת טרוקה.

מנעולן בשלומי

מנעולן בשלומי מורשה משטרת ישראל החל מ 99 ש"ח לפריצה. הזמינו עוד עכשיו את לוי המנעולן שיגיע אליכם בתוך רבע שעה מזמן ההזמנה מנעולן בשלומי

קרא עוד »
מנעולן בקרית טבעון
מנעולן בקרית טבעון

מנעולן בקרית טבעון מורשה משטרת ישראל פועל 24/7 החל מ 99 ש"ח לפריצה התקשרו עוד עכשיו לפרטים נוספים  מתי אנו חייבים להזמין מנעולן בקרית טבעון?

קרא עוד »
מנעולן בקיסריה
מנעולן בקיסריה

מנעולן בקיסריה 24/7 שעות ביממה מורשה משטרת ישראל עם מחירים לכל כיס, הזמינו עוד היום את לוי המנעולן! מתי אצטרך להזמין מנעולן בקיסריה? אנו מאחלים

קרא עוד »
מנעולן בפרדס חנה
מנעולן בפרדס חנה

מנעולן בפרדס חנה מקצועי במיוחד החל מ 99 ש"ח מורשה משטרת ישראל מקצועי ואמין במיוחד הגעה זריזה לכל פריצה מדוע כדאי לשכפל מפתחות בעזרתו של

קרא עוד »
דילוג לתוכן